Парфумерна історія почалася за часів Месопотамії та Давнього Єгипту. Щоправда, тоді запахи були занадто концентрованими, а використовували їх більше для релігійних обрядів, ніж для повсякдення. Натомість зараз парфумована вода — гарний варіант на всі події. І на сайті yves-rocher.ua можна знайти гарні товари для себе й на подарунок. Але що треба знати про аромати, перш ніж купити таку косметику?
Всього можна виокремити декілька парфумованих засобів:
Є також одеколони, хоча вони не так поширені. Це найменш концентрований розчин, де 5% ароматичних речовин розчинили у 80% етилового спирту.
Здається, що логіка має бути простою: що більше концентрація ароматичних речовин, то «міцніше» запах. Але насправді лабораторні умови, за яких перевіряють стійкість запахів, значно відрізняються від реальності.
На стійкість засобу впливають вологість і температура повітря, стан шкірі й аромат самого тіла. Щоб посилити запах від парфуму й залишити його надовго, рекомендують наносити його на чисту зволожену шкіру.
Також багато залежить від летючості самих речовин у складі. Наприклад, фруктові ноти найлегші й швидко зникають із тіла, а сандал та амбра залишаються надовго. Але ж і це не означає, що фруктові ноти не варто навіть розглядати. Вони відрізняються гарним шлейфом і можуть залишатися на шкірі довго через її особливості.
Отже, парфумована вода чи туалетна вода можуть іноді через зовнішні чинники зрівнятися в стійкості. Враховуйте все це під час вибору улюбленого аромату.
Як відомо, перебої з електрикою можуть застати нас зненацька у найбільш непідходящий момент. І наявність бензинового…
Покупка футболок оптом на сайте Эврика может быть настоящим спасением как для бизнеса, так и…
В современных условиях сельского хозяйства, где точность и эффективность становятся важнейшими факторами, каждый элемент технологического…
Вода — це основа всього живого, і її правильне зберігання має неабияке значення для безпеки…
Напорные раструбные трубы из ПВХ (поливинилхлорид) представляют собой важный компонент в различных сферах строительства и…
У сучасному світі кожен елемент бренду має велике значення для успіху компанії. Дрібниці, такі як…