Видання Game Informer поспілкувалося з дизайнерами екшену God of War: Ragnarok Міхіром Шетом та Денні Йе, які протягом 17 років займаються ігровою серією, відповідаючи за бойову систему. В інтерв’ю розробники розповіли, які зміни чекають на гравців у майбутньому Ragnarok, і пообіцяли безліч нових способів і стратегічних прийомів для битв з ворогами.
Нововведення торкнулися мечів Хаосу та сокири Левіафан, які тепер оснащені стихійними атаками — Frost Awaken та Whiplash. Клинки атакуватимуть льодом, а сокира – вогнем. Активувати їх можна буде за допомогою трикутника. Нові можливості дозволять Кратосу або заморожувати ворогів, або спопеляти їх.
Також герой зможе скористатися новими щитами – Dauntless Shield (Щит Безстрашності) та Stonewall Shield (Щит «Кам’яна стіна»). Щит Безстрашності в процесі битви загорятиметься червоним кольором, попереджаючи гравця, і дозволить Кратосу завдати ворогу нищівного удару. Щодо «Кам’яної стіни», то цей щит поглинатиме кінетичну енергію, а потім дозволить гравцеві пустити імпульс, який збиває найближчих супротивників з ніг. Щоб скористатися «Кам’яною стіною», Кратосу доведеться вдарити щитом по землі. Сама гра вийде на консолях PlayStation 9 листопада.
Сучасний ринок будівельних та декоративних матеріалів переповнений рішеннями, які поєднують у собі функціональність, довговічність і…
Владение цифровыми активами открывает множество финансовых возможностей, но рано или поздно перед каждым криптоэнтузиастом встает…
Многие слышали об этом, но почти никто не обсуждает открыто. Анальный оргазм — тема, вокруг…
Український ринок металобрухту опинився під серйозним тиском. Вивезення брухту за кордон, яке останнім часом активно…
Запуск и развитие бизнеса с товарами из Китая — это путь, полный как больших возможностей,…
Ванная давно перестала быть просто утилитарным местом — здесь хочется расслабиться и получить предсказуемый комфорт…