Зміст
На ноль ділити не можна
Математичною дією, яка протилежна множеннюназивається поділ. Поділ позначається дробовою рисою або знаком «:». Число, яке ділиться, називається «ділимим». Ділимий завжди знаходиться в чисельнику дробу – над дробовою рисою. Число, на яке ділять, називається дільником. Дільник завжди знаходиться у знаменнику дробу – під дробовою рисою. Результат поділу називається “приватним”. Частка завжди позитивна, якщо діляться позитивні числа. Якщо одне з двох чисел, ділене або дільник, негативно, результат виходить негативним – плюс мінус дає мінус, мінус плюс дає мінус. При розподілі від’ємного числа на від’ємне виходить позитивне число – мінус на мінус дає плюс. З результатів розподілу виходить таблиця розподілу. Її можна уявити правильними або десятковими дробами.
| 1 | ÷ | 1 | = | 1 |
| 2 | ÷ | 1 | = | 2 |
| 3 | ÷ | 1 | = | 3 |
| 4 | ÷ | 1 | = | 4 |
| 5 | ÷ | 1 | = | 5 |
| 6 | ÷ | 1 | = | 6 |
| 7 | ÷ | 1 | = | 7 |
| 8 | ÷ | 1 | = | 8 |
| 9 | ÷ | 1 | = | 9 |
| 10 | ÷ | 1 | = | 10 |
| 2 | ÷ | 2 | = | 1 |
| 4 | ÷ | 2 | = | 2 |
| 6 | ÷ | 2 | = | 3 |
| 8 | ÷ | 2 | = | 4 |
| 10 | ÷ | 2 | = | 5 |
| 12 | ÷ | 2 | = | 6 |
| 14 | ÷ | 2 | = | 7 |
| 16 | ÷ | 2 | = | 8 |
| 18 | ÷ | 2 | = | 9 |
| 20 | ÷ | 2 | = | 10 |
| 3 | ÷ | 3 | = | 1 |
| 6 | ÷ | 3 | = | 2 |
| 9 | ÷ | 3 | = | 3 |
| 12 | ÷ | 3 | = | 4 |
| 15 | ÷ | 3 | = | 5 |
| 18 | ÷ | 3 | = | 6 |
| 21 | ÷ | 3 | = | 7 |
| 24 | ÷ | 3 | = | 8 |
| 27 | ÷ | 3 | = | 9 |
| 30 | ÷ | 3 | = | 10 |
| 4 | ÷ | 4 | = | 1 |
| 8 | ÷ | 4 | = | 2 |
| 12 | ÷ | 4 | = | 3 |
| 16 | ÷ | 4 | = | 4 |
| 20 | ÷ | 4 | = | 5 |
| 24 | ÷ | 4 | = | 6 |
| 28 | ÷ | 4 | = | 7 |
| 32 | ÷ | 4 | = | 8 |
| 36 | ÷ | 4 | = | 9 |
| 40 | ÷ | 4 | = | 10 |
| 5 | ÷ | 5 | = | 1 |
| 10 | ÷ | 5 | = | 2 |
| 15 | ÷ | 5 | = | 3 |
| 20 | ÷ | 5 | = | 4 |
| 25 | ÷ | 5 | = | 5 |
| 30 | ÷ | 5 | = | 6 |
| 35 | ÷ | 5 | = | 7 |
| 40 | ÷ | 5 | = | 8 |
| 45 | ÷ | 5 | = | 9 |
| 50 | ÷ | 5 | = | 10 |
| 6 | ÷ | 6 | = | 1 |
| 12 | ÷ | 6 | = | 2 |
| 13 | ÷ | 6 | = | 3 |
| 24 | ÷ | 6 | = | 4 |
| 30 | ÷ | 6 | = | 5 |
| 36 | ÷ | 6 | = | 6 |
| 42 | ÷ | 6 | = | 7 |
| 48 | ÷ | 6 | = | 8 |
| 54 | ÷ | 6 | = | 9 |
| 60 | ÷ | 6 | = | 10 |
| 7 | ÷ | 7 | = | 1 |
| 14 | ÷ | 7 | = | 2 |
| 21 | ÷ | 7 | = | 3 |
| 28 | ÷ | 7 | = | 4 |
| 35 | ÷ | 7 | = | 5 |
| 42 | ÷ | 7 | = | 6 |
| 49 | ÷ | 7 | = | 7 |
| 56 | ÷ | 7 | = | 8 |
| 63 | ÷ | 7 | = | 9 |
| 70 | ÷ | 7 | = | 10 |
| 8 | ÷ | 8 | = | 1 |
| 16 | ÷ | 8 | = | 2 |
| 24 | ÷ | 8 | = | 3 |
| 32 | ÷ | 8 | = | 4 |
| 40 | ÷ | 8 | = | 5 |
| 48 | ÷ | 8 | = | 6 |
| 56 | ÷ | 8 | = | 7 |
| 64 | ÷ | 8 | = | 8 |
| 72 | ÷ | 8 | = | 9 |
| 80 | ÷ | 8 | = | 10 |
9÷9=118÷9=227÷9=336÷9=445÷9=554÷9=663÷9=772÷9=881÷9=990÷9=10
| 10 | ÷ | 10 | = | 1 |
| 20 | ÷ | 10 | = | 2 |
| 30 | ÷ | 10 | = | 3 |
| 40 | ÷ | 10 | = | 4 |
| 50 | ÷ | 10 | = | 5 |
| 60 | ÷ | 10 | = | 6 |
| 70 | ÷ | 10 | = | 7 |
| 80 | ÷ | 10 | = | 8 |
| 90 | ÷ | 10 | = | 9 |
| 100 | ÷ | 10 | = | 10 |
Для учнів 2 та 3 класів та їхніх батьків ми склали таблицю ділення, щоб було простіше освоїти цю математичну дію. Її можна роздрукувати у високій якості та використовувати при підготовці домашнього завдання
Ділення у математиці протилежне множенню, обидві дії вивчають у школі одна одною. Щоб освоїти поділ, діти повинні впевнено множити до 10 бажано без шпаргалок. Важливо також розуміти, що між множенням та поділом є зв’язок. Якщо добуток розділити на перший множник, вийде другий множник. І навпаки. І якщо навчитися перемножувати прості числа можна за допомогою спеціальної таблиці, яку друкують на розвороті звичайного зошита, то з розподілом у цьому плані складніше: готової таблиці немає. Доведеться складати свою, але це навіть добре: так дитина швидше запам’ятає обчислення.
Щоб заощадити час, можна надрукувати готову таблицю поділу. Головне, щоб вона була гарної якості і з великими цифрами – важливо зберегти зір.
Використання роздрукованої таблиці поділу із відповідями допоможе швидше зрозуміти принцип цієї математичної дії. Але до цього потрібно добре попрацювати над множенням: впевнено множити числа до 10. Якщо дитина добре справляється з множенням, можна використовувати для вивчення поділу таблиці з порожніми осередками.
Сучасний ринок будівельних та декоративних матеріалів переповнений рішеннями, які поєднують у собі функціональність, довговічність і…
Владение цифровыми активами открывает множество финансовых возможностей, но рано или поздно перед каждым криптоэнтузиастом встает…
Многие слышали об этом, но почти никто не обсуждает открыто. Анальный оргазм — тема, вокруг…
Український ринок металобрухту опинився під серйозним тиском. Вивезення брухту за кордон, яке останнім часом активно…
Запуск и развитие бизнеса с товарами из Китая — это путь, полный как больших возможностей,…
Ванная давно перестала быть просто утилитарным местом — здесь хочется расслабиться и получить предсказуемый комфорт…