Західні та вітчизняні поп-зірки останнім часом у молодого покоління не користуються успіхом. Несподівано меломанам сподобалися східні виконавці, особливо японські та південнокорейські, що вирізняються особливим національним колоритом. Так у світ прийшла музична хвиля зі Сходу — K-Pop. Яскраві її представники — південнокорейський гурт BTS і тісно з ним пов’язані явища вігукі, армі та інші.
Південнокорейський бойз-бенд виник 2013 року. Склали його 7 виконавців юного віку. Їх довго підбирали за стандартами, що виникли в корейській культурі: по-дитячому невинні, милі та скромні образи. Такий ангельський імідж, світлий і недосяжний, справляв приголомшливе враження, а душевні пісні завойовували молодіжну аудиторію.
Перші альбоми «шкільної трилогії» принесли премії і прославили гурт у Південній Кореї, відкрили шлях до міжнародного успіху. Колектив бере участь у фестивалях у Росії та в Лос-Анджелесі, гастролює країнами Азії — Японією, Таїландом, Малайзією і на Філіппінах. У 2015 здійснює тур Латинською Америкою, Австралією, США. У різних престижних музичних конкурсах гурт виграє в номінаціях «Артист року», «Найкращий артист соціальних мереж» тощо.
Паралельно з гастролями випускаються студійні альбоми, які розходяться багатотисячними тиражами. У 2017 головний сингл альбому Wings займає вершини чартів у Кореї, мільйони переглядів у світі. У 2018-2019 група отримала платинову сертифікацію в Японії, золоту — у США.
Напередодні 2019 року Президент Республіки Корея відзначив заслуги гурту BTS у зростанні міжнародного інтересу до корейської культури. У 2019 році колектив посів 1-е місце в рейтингу найвпливовіших корейських знаменитостей, його було нагороджено урядовим орденом «За заслуги в культурі». Численні світові видання визначили статус гурту, як «найбільшого бойз-бенду», — у світі вже продано понад 5 млн їхніх записів.
У новому році BTS готується випустити альбом, який імовірно назвуть Map of the Soul: 7. Очікується, що це буде продовження серії, яка вже стала номером один у восьми країнах.
Творчі досягнення гурту привели до безсумнівного міжнародного визнання. Але інтерес до колективу вміло підігрівається його творцями: таємниче вказується на особливі особисті стосунки між учасниками, які контрастують з їхнім ангельським іміджем.
Таким чином, вігукі — це назва пари Чонгука і Техена (Ві), вигадана тими шанувальниками гурту BTS, які вважають, що ті могли б бути романтичною парою.
Головний вокаліст і обличчя гурту, автор кількох композицій — 22-річний Чон Джонгук (Чонгук). У дитинстві він мріяв стати професійним геймером. Підлітком брав участь у кастингу на шоу талантів, до фіналу не потрапив, але отримав пропозиції від кількох музичних компаній. Влітку 2012 року вдосконалював танцювальні навички в Лос-Анджелесі. З 2013 року — учасник групи BTS. Два роки тому закінчив школу мистецтв, але до вишу не став вступати через завантажений графік.
Кім Тхе Хьон (Техен, сценічний псевдонім Ві) у школі мріяв стати саксофоністом, але цікавився і співочою кар’єрою. Закінчив Корейську школу мистецтв, вступив до Сеульського кібер-університету. Він володіє баритоном, низькі заспокійливі тони стали ключовим елементом у піснях BTS.
Вигуки реальні? Це злободенне питання для фанатів гурту. Підлітки емоційно захищають вигуки, як недоступне або заборонене явище. Одне припущення, що за межами сцени у кожного з них є дівчина, викликає шквал заперечень.
Виникають гарячі перепалки з тими, хто має зовсім іншу думку. Вона полягає в твердженні, що хлопцям просто доручили грати ролі закоханих на публіку. Для цього з ними старанно працюють психологи, вчать, як поводитися, як подати ці образи шанувальникам. Але фальш проривається в жестах, міміці, — стверджують прихильники такої точки зору. У будь-якому разі мету, яку переслідували творці, досягнуто — інтерес до гурту додатково загострюється, а це приносить відчутний дохід.
Гурт BTS має багатомільйонні лави шанувальників. Вони не просто об’єднуються у фан-клуби, а вирізняються навіть особливою назвою — це БТС армі. Вона не має стосунку до армії, хоча спочатку була прийнята військова символіка, назва колективу означала «куленепробивні бойскаути», а концепція групи полягала в захисті підлітків від тиску і забобонів. Але з виходом на міжнародну сцену концепція стала більш мирною.
Статті присвячені багатьом аспектам, розбирається навіть стиль кумирів у повсякденності. Вважається, що почуття смаку учасників гурту завжди 100-відсоткове, тому прагнуть наслідувати його: це і спортшик, і шкільна форма, і зухвалий військовий стиль.
Відгуки самих армі про своїх кумирів не лише захоплені, а й змістовні: відзначають щирість виконавців, їхній неймовірний позитивний настрій, працьовитість, цінують не лише як вокалістів, а й як крутих танцюристів. Вони впевнені, що гурт BTS любить своїх фанів. Це підтверджують і самі учасники — їх надихає захват глядачів на концертах, кажуть, що від цього вони стають найщасливішими на землі. У них склався свій Всесвіт із BTS та армі.
Лише захопленнями та наслідуванням фанати гурту не обмежуються. Талант кумирів надихає багатьох на власну творчість, яка поширилася в інтернеті в різноманітних формах:
Це своєрідні твори фанатів, які вони присвячують своїм улюбленцям. Фанфіки за вигуками зібрані в особливі збірки, в одних книжках сотні історій, в інших — тисячі. Автори втілюють у них свої власні фантазії, вигадують історії та сюжети з життя кумирів. Створюються заради жарту чи забави фанфіки, вигуки в яких не єдині персонажі, але взаємодіють з усякими казковими образами, наділяються надприродними здібностями.
Кумири надихають фанів на образотворчу творчість, найчастіше на створення манги — коміксів у японському стилі. В інтернеті поширилися збірки за мотивами кліпів улюбленого гурту, а також комікси в жанрі комедії чи бойовика.
Це зображення своїх героїв у найрізноманітніших техніках і з різним ступенем таланту. Цілі колекції артів розміщують користувачі на своїх сторінках у соціальних мережах.
Крім офіційної сторінки гурту BTS в Інстаграм фанати створили безліч акаунтів, де збирають будь-які зображення: вигуки, фото з концертів, поїздок, зустрічей.
Що вища популярність південнокорейського колективу, то більшою стає армія шанувальників у всьому світі. А фейки, безглузді скандали, чутки про інші романтичні пари в колективі (Юнміни, Юнсокі), які виникають довкола, свідчать про підвищену увагу і привертають до гурту ще більшу цікавість.
Успішна діяльність у сфері агробізнесу залежить не лише від якості сільськогосподарських машин, а й від…
Підсумок для скидання магазину — це корисний аксесуар для стрільців, який використовується для тимчасового зберігання…
Быстрая зарядка дает возможность батарею электромобиля меньше чем за час. Многие автовладельцы пользуются только таким…
Шумоізоляція автоскла – важливий аспект комфорту водія та пасажирів. Сторонні шуми від інших машин, вітру…
Димохід — одна з ключових складових системи опалення в будинку чи квартирі. Він відповідає за…
Пленка для бассейнов играет важнейшую роль в обеспечении водонепроницаемости и эстетики чаши бассейна. Это покрытие не…