Зміст
Хочеться закарбувати красу калини? Навчіться малювати її олівцем і фарбами.
Осіння пишність і буйство фарб гармонійно доповнюють червоні ягідки калини. Хочеться передати і зафіксувати цю красу, наприклад, намалювати олівцем.
ВАЖЛИВО: Початківцям художникам найкраще приступати до малювання, маючи натуру або зразок.
Зразком може послужити і зрізана гілка калини, і її зображення.
Це допоможе окреслити контур майбутнього малюнка.
Далі поетапність дій буде наступною:
Калина олівцем: етап 1.
Калина олівцем: етап 2.
Калина олівцем: етап 3.
Ось малюнок і готовий.
Всі діти люблять малювати, і якщо навчити їх робити малюнки правильно, поетапно, то у них вийде цілком гідний твір.
Можна запропонувати дитині малювати калину або олівцями, або фарбами.
ВАЖЛИВО: Якщо дитина малює фарбами, то ягідки вона може малювати пальчиком, вмочуючи його в фарбу.
Дитину це дуже захопить.
Коли фарба підсохне, зверніть увагу дитини, що у ягідок є черешки, нехай підмалюйте до ягідка ще чорні крапочки.
Гілка калини олівцем: етапи 1-3.
Гілка калини олівцем: етапи 4-6.
Гілка калини олівцем: етапи 7-8.
Як завжди, спочатку перед малюванням краще показати дитині сам кущ калини, або його фотографію, або інший малюнок.
Потрібно обов’язково звернути увагу дитини, що не всі листочки і ягідки будуть однакового кольору – одні будуть більш яскравими, насиченими, інші – побледнее. Нехай дитинка примруживши очі і подивиться, де його зображення повинно бути яскравішим, а де на нього буде падати тінь.
Розглянемо, як намалювати калину олівцем поетапно. Натурою даного малюнка послужила гілка калини, складовими елементами якої є велика кисть (центр композиції), дві кисті невеликого розміру, що створюють єдність і збагачують натуру, і обрамляють їх листочки – як додатковий елемент композиції.
Намічаємо основну масу зображуваної натури в листі: проводимо легкі (ледь торкаючись аркуша паперу) горизонтальні лінії по верхньому і нижньому краю, відзначаючи висоту, вертикальні і похилі – по боках (по крайнім обхвату натури).
Оскільки композиція складається з двох основних груп, легкими лініями обмежуємо їх загальну масу (нижньої і верхньої) по зовнішньому краю виступають листочків і нижньому краю кистей калини верхньої групи.
Проводимо похилі прямі довгасті лінії, що визначають основну масу кистей калини, які «вписуються» в своєрідні багатогранники. Уточнюємо і намічаємо розташування в просторі гілочок кистей.
Вигнутими довгастими штрихами відзначаємо розташування середніх ліній (осей) листочків калини відповідно до їх спрямуванням в просторі. Звіряючись з натурою щодо проведених ліній і штрихів, виконуємо побудову загальних, геометричних форм листочків.
Легким дотиком олівця, короткими штрихами, що об’єднуються в зигзагоподібний складний контур, намічаємо зовнішні обриси кистей калини. Намічаємо товщину гілки і її відгалужень.
Плавними лініями уточнюємо незграбну попередню форму листочків. Зм’якшуємо зигзагоподібний контур кистей калини, намічаючи форму ягід. Визначаємо місце розташування ягід кистей калини на передньому плані.
Завершуємо лінійний малюнок, прорисовуючи чіткіше форму ягід калини, проводячи активніше лінії в тіньовий їх частини. Намічаємо прожилки на листочках. Детально прорисовуємо зовнішній контур листя, акцентуючи місця переломів форми. Уточнюємо форму гілки і відгалужень. Передній план і тіньові місця виділяємо більш активно, ніж ті, що на світлі.
М’якої штрихуванням в одному напрямку (узагальнено) намічаємо падаючі тіні на листочках і власні тіні в глибині кистей калини.
Підсилюємо тіні в глибині композиції, виділяючи контраст світла і тіні, злегка змінюючи при цьому напрямок штрихування. Намічаємо початковий обсяг основних мас ягід, опрацьовуючи тіньову частину. Накладаємо штрихування за формою листочків на передньому плані.
Підсилюючи натиск на олівець, але м’яко, прорисовуємо глибокі падаючі тіні на листочках калини, обмежуючи і виділяючи обсяги її кистей.
Виконуємо тональний малюнок, покриваючи м’якою штрихуванням всі елементи композиції. Підсилюємо відчуття глибини в тіньових частинах кистей калини більш активним натиском на олівець. Прорисовуємо гілку і відгалуження до кистей, прожилки в тіньових місцях листочків.
Завершуючи роботу, зм’якшуємо гумкою другий план Сну верхніх листочках). Прорисовуємо чіткіше прожилки. Стежимо за тим, щоб перехід від світла до тіні на листочках був м’яким, а на ягодах -більш чітким (щоб передати відчуття відблиску світла і гладку поверхню ягід). Дуже обережно підсилюємо вугіллям глибину простору в кистях на передньому плані. Прорисовуємо ягоди, відзначаючи активними мазками власні і падаючі тіні. При необхідності, гумкою подчищаем зовнішні лінії побудови малюнка.
Підсумок для скидання магазину — це корисний аксесуар для стрільців, який використовується для тимчасового зберігання…
Быстрая зарядка дает возможность батарею электромобиля меньше чем за час. Многие автовладельцы пользуются только таким…
Шумоізоляція автоскла – важливий аспект комфорту водія та пасажирів. Сторонні шуми від інших машин, вітру…
Димохід — одна з ключових складових системи опалення в будинку чи квартирі. Він відповідає за…
Пленка для бассейнов играет важнейшую роль в обеспечении водонепроницаемости и эстетики чаши бассейна. Это покрытие не…
Кожен дім має бути не лише місцем, де ми відпочиваємо після важкого дня, але й…