Геймдиректор Diablo 4 Джо Шелі та генеральний менеджер Родом Фергюссоном розповіли про бойову систему та повернення до похмурої атмосфери.
Автори обговорили те, як у новій грі вони поєднали сюжет із великим відкритим світом, сповненим різноманітних активностей. За словами Шелі, розробникам довелося буквально балансувати, щоб проходження не перетворилося на методичне виконання списку із тридцяти завдань, зазначених на карті.
Рід Фергюссон зазначив, що хоч гра і пропонує нелінійне проходження, він охарактеризував його «гіллястим». Розробники все ще хочуть розповісти свою історію, тому частина подій розгорнуться у конкретних місцях за конкретних умов. Він наголосив, що це не The Legend of Zelda: Breath of the Wild , де гравці могли йти куди хочуть і робити будь-що.
Автори пообіцяли, що геймплей усе ще буде про бої, а не подорожі, куди б герой не пішов, на нього завжди нападуть вороги. У грі не буде моментів, коли для досягнення цікавої точки доведеться довго подорожувати без будь-якої активності. Простір буде наповнено контентом, і гравцеві завжди знайдеться чим себе зайняти.
Diablo 4 розробляється на PC, PlayStation та Xbox. Згідно з чутками, дату релізу оголосять 8 грудня у рамках The Game Awards, і передбачається, що реліз відбудеться у квітні 2023 року
Сучасний ринок будівельних та декоративних матеріалів переповнений рішеннями, які поєднують у собі функціональність, довговічність і…
Владение цифровыми активами открывает множество финансовых возможностей, но рано или поздно перед каждым криптоэнтузиастом встает…
Многие слышали об этом, но почти никто не обсуждает открыто. Анальный оргазм — тема, вокруг…
Український ринок металобрухту опинився під серйозним тиском. Вивезення брухту за кордон, яке останнім часом активно…
Запуск и развитие бизнеса с товарами из Китая — это путь, полный как больших возможностей,…
Ванная давно перестала быть просто утилитарным местом — здесь хочется расслабиться и получить предсказуемый комфорт…