Геймдиректор Diablo 4 Джо Шелі та генеральний менеджер Родом Фергюссоном розповіли про бойову систему та повернення до похмурої атмосфери.
Автори обговорили те, як у новій грі вони поєднали сюжет із великим відкритим світом, сповненим різноманітних активностей. За словами Шелі, розробникам довелося буквально балансувати, щоб проходження не перетворилося на методичне виконання списку із тридцяти завдань, зазначених на карті.
Рід Фергюссон зазначив, що хоч гра і пропонує нелінійне проходження, він охарактеризував його «гіллястим». Розробники все ще хочуть розповісти свою історію, тому частина подій розгорнуться у конкретних місцях за конкретних умов. Він наголосив, що це не The Legend of Zelda: Breath of the Wild , де гравці могли йти куди хочуть і робити будь-що.
Автори пообіцяли, що геймплей усе ще буде про бої, а не подорожі, куди б герой не пішов, на нього завжди нападуть вороги. У грі не буде моментів, коли для досягнення цікавої точки доведеться довго подорожувати без будь-якої активності. Простір буде наповнено контентом, і гравцеві завжди знайдеться чим себе зайняти.
Diablo 4 розробляється на PC, PlayStation та Xbox. Згідно з чутками, дату релізу оголосять 8 грудня у рамках The Game Awards, і передбачається, що реліз відбудеться у квітні 2023 року
Если выбираете среди бюджетных ноутбуков для работы, учебы или обычного применения, взгляд обязательно упадет на…
Шкіряні вироби супроводжують людство вже тисячоліттями. Вони не тільки служили необхідними предметами побуту, а й…
Натяжні стелі стали одним із найпопулярніших варіантів оздоблення інтер'єру завдяки своїй естетичній привабливості та функціональності.…
Салициловая кислота уже давно зарекомендовала себя как один из лучших компонентов для ухода за кожей,…
Вибір і покупка якісного портсигару – процес, який потребує уваги до деталей. Це не просто…
Залізобетонні вироби є незамінним матеріалом в сучасному будівництві, де на перший план виходять міцність, довговічність…