Геймдиректор Diablo 4 Джо Шелі та генеральний менеджер Родом Фергюссоном розповіли про бойову систему та повернення до похмурої атмосфери.
Автори обговорили те, як у новій грі вони поєднали сюжет із великим відкритим світом, сповненим різноманітних активностей. За словами Шелі, розробникам довелося буквально балансувати, щоб проходження не перетворилося на методичне виконання списку із тридцяти завдань, зазначених на карті.
Рід Фергюссон зазначив, що хоч гра і пропонує нелінійне проходження, він охарактеризував його «гіллястим». Розробники все ще хочуть розповісти свою історію, тому частина подій розгорнуться у конкретних місцях за конкретних умов. Він наголосив, що це не The Legend of Zelda: Breath of the Wild , де гравці могли йти куди хочуть і робити будь-що.
Автори пообіцяли, що геймплей усе ще буде про бої, а не подорожі, куди б герой не пішов, на нього завжди нападуть вороги. У грі не буде моментів, коли для досягнення цікавої точки доведеться довго подорожувати без будь-якої активності. Простір буде наповнено контентом, і гравцеві завжди знайдеться чим себе зайняти.
Diablo 4 розробляється на PC, PlayStation та Xbox. Згідно з чутками, дату релізу оголосять 8 грудня у рамках The Game Awards, і передбачається, що реліз відбудеться у квітні 2023 року
Як відомо, перебої з електрикою можуть застати нас зненацька у найбільш непідходящий момент. І наявність бензинового…
Покупка футболок оптом на сайте Эврика может быть настоящим спасением как для бизнеса, так и…
В современных условиях сельского хозяйства, где точность и эффективность становятся важнейшими факторами, каждый элемент технологического…
Вода — це основа всього живого, і її правильне зберігання має неабияке значення для безпеки…
Напорные раструбные трубы из ПВХ (поливинилхлорид) представляют собой важный компонент в различных сферах строительства и…
У сучасному світі кожен елемент бренду має велике значення для успіху компанії. Дрібниці, такі як…