У Німеччині збираються впровадити штучний інтелект (ІІ) у систему управління залізничним транспортом. Передбачається, що це допоможе уникнути затримок щонайменше на 90 тисяч хвилин на рік.
Технології ІІ прораховуватимуть різні варіанти вирішення дорожніх ситуацій у режимі реального часу. Це допоможе диспетчерам швидше давати інструкції машиністам, не дозволяючи іншим поїздам сповільнюватись та зупинятися, коли інший поїзд блокує ділянку колії.
Як експеримент ІІ використовували на міській та приміській міській залізниці у Штутгарті, Мюнхені та регіоні Рейн-Майн. Технологія допомогла заощадити 58 тисяч хвилин затримок. Тепер систему збираються запровадити у Берліні та його передмістях, а з наступного року – у Гамбурзі.
У Німеччині 2022 року з’явився безпілотний потяг. Більшість своїх функцій може виконувати без участі людини.
Кожен будівельний проєкт, від невеликих ремонтних робіт до масштабних конструкцій, вимагає уваги до деталей, і…
Вибір пам’ятника – це відповідальний і часто емоційно складний процес. Ми хочемо, щоб він став…
Будь-який виконроб скаже, що вибір покрівельних матеріалів - це дуже важливий етап будь-якого будівництва або…
Лестница — это не только функциональный элемент, но и важный элемент дизайна, который помогает связать…
Здоров'я і краса волосся – це важлива частина нашого загального вигляду. Волосся може бути показником…
Если вы сеошник, то вам известно, насколько важны технические подходы к оптимизации в работе с…