У Німеччині збираються впровадити штучний інтелект (ІІ) у систему управління залізничним транспортом. Передбачається, що це допоможе уникнути затримок щонайменше на 90 тисяч хвилин на рік.
Технології ІІ прораховуватимуть різні варіанти вирішення дорожніх ситуацій у режимі реального часу. Це допоможе диспетчерам швидше давати інструкції машиністам, не дозволяючи іншим поїздам сповільнюватись та зупинятися, коли інший поїзд блокує ділянку колії.
Як експеримент ІІ використовували на міській та приміській міській залізниці у Штутгарті, Мюнхені та регіоні Рейн-Майн. Технологія допомогла заощадити 58 тисяч хвилин затримок. Тепер систему збираються запровадити у Берліні та його передмістях, а з наступного року – у Гамбурзі.
У Німеччині 2022 року з’явився безпілотний потяг. Більшість своїх функцій може виконувати без участі людини.
Если выбираете среди бюджетных ноутбуков для работы, учебы или обычного применения, взгляд обязательно упадет на…
Шкіряні вироби супроводжують людство вже тисячоліттями. Вони не тільки служили необхідними предметами побуту, а й…
Натяжні стелі стали одним із найпопулярніших варіантів оздоблення інтер'єру завдяки своїй естетичній привабливості та функціональності.…
Салициловая кислота уже давно зарекомендовала себя как один из лучших компонентов для ухода за кожей,…
Вибір і покупка якісного портсигару – процес, який потребує уваги до деталей. Це не просто…
Залізобетонні вироби є незамінним матеріалом в сучасному будівництві, де на перший план виходять міцність, довговічність…