У Німеччині збираються впровадити штучний інтелект (ІІ) у систему управління залізничним транспортом. Передбачається, що це допоможе уникнути затримок щонайменше на 90 тисяч хвилин на рік.
Технології ІІ прораховуватимуть різні варіанти вирішення дорожніх ситуацій у режимі реального часу. Це допоможе диспетчерам швидше давати інструкції машиністам, не дозволяючи іншим поїздам сповільнюватись та зупинятися, коли інший поїзд блокує ділянку колії.
Як експеримент ІІ використовували на міській та приміській міській залізниці у Штутгарті, Мюнхені та регіоні Рейн-Майн. Технологія допомогла заощадити 58 тисяч хвилин затримок. Тепер систему збираються запровадити у Берліні та його передмістях, а з наступного року – у Гамбурзі.
У Німеччині 2022 року з’явився безпілотний потяг. Більшість своїх функцій може виконувати без участі людини.
Багато хто мріє про життя, де можна працювати з будь-якого куточка світу, навіть лежачи на…
Світлодіоди (LED) стали незамінною частиною нашого повсякденного життя завдяки своїй енергоефективності, довговічності та здатності до…
Проектирование гостиницы — это сложный и многогранный процесс, который требует тщательного подхода и глубоких знаний…
Як відомо, перебої з електрикою можуть застати нас зненацька у найбільш непідходящий момент. І наявність бензинового…
Покупка футболок оптом на сайте Эврика может быть настоящим спасением как для бизнеса, так и…
В современных условиях сельского хозяйства, где точность и эффективность становятся важнейшими факторами, каждый элемент технологического…