Naughty Dog хотіли уникнути відчуття того, що граєш спочатку в гру для PS3, а потім у гру для PS5, граючи в “The Last of Us” частини 1 і 2 підряд.
Незважаючи на загалом позитивні відгуки, найдокрітіківніші критики The Last of Us Part 1 вважають її непотрібною і, у виняткових випадках, “шахрайською”, але розробники кажуть, що ремейк був необхідним для створення “неперервного” досвіду між першою і другою грою.
У новому документальному фільмі креативний директор Шон Ескейг та гейм-директор Меттью Галлант детально розповіли про створення The Last of Us частини 1, і в одному місці вони обговорюють причину, чому вони перезаписували гру. Здається, вони хотіли створити послідовний технічний досвід для тих, хто хоче пройти першу і другу гру підряд.
“Я пам’ятаю, як у студії обговорювалося, ‘вау, чи не було б неймовірно, якби ми могли грати Частину 1 і Частину 2 підряд?’”, – сказав Ескейг.
“Якби ми могли дозволити людям грати і слідувати за подорожжю Еллі та Джоеля без перерви через обмеження технічного рівня. Перша гра була створена майже 10 років тому. Тому ми сіли і обговорили, що ми можемо взяти з Частини 2, що нам сподобалося в бою та штучному інтелекті…”.
Справді, оригінальний “The Last of Us” був випущений в 2013 році для PS3, тоді як продовження вийшло на PS4 в червні 2020 року, всього за кілька місяців до дебюту на PS5. Однак, “The Last of Us” була перевидана на PS4 в 2014 році, тому технічно ці гра і “The Last of Us” частини 2 є грою для PS4.
“Вихідною точкою для цього були зйомки у спогадах у “The Last of Us Part 2” та їх поруч зі знімками “The Last of Us Part 2”. Це дійсно відкрило нову інспірацію в студії, ми подумали: ‘А якби ми змогли зробити всю гру виглядати таким чином, як ці спогади, які ми змушені були створити, щоб збігатися з “The Last of Us Part 2″?’,” – розповів Галлант.
“Це була дуже приваблива ідея, зробити так, щоб “The Last of Us” виглядала так само, як і “The Last of Us Part 2″, і щоб якщо ви хочете пройти обидві гри поспіль, ви не грали б наступну на PS3, а потім на PS5.”
Галлант визнав існування перевидання “The Last of Us” на PS4, але порівняв його з “технічно художнім завданням”.
Інакше, Галлант сказав, що Naughty Dog хотіла впровадити інші “рішення з модернізації” у The Last of Us Part 1, щоб зробити досвід гри більш послідовним з останніми зусиллями студії. Серед цих поліпшень – покращення користувацького досвіду, опції доступності та зміни в геймплеї щодо балансування ресурсів та навчальних посібників.
Сучасний ринок будівельних та декоративних матеріалів переповнений рішеннями, які поєднують у собі функціональність, довговічність і…
Владение цифровыми активами открывает множество финансовых возможностей, но рано или поздно перед каждым криптоэнтузиастом встает…
Многие слышали об этом, но почти никто не обсуждает открыто. Анальный оргазм — тема, вокруг…
Український ринок металобрухту опинився під серйозним тиском. Вивезення брухту за кордон, яке останнім часом активно…
Запуск и развитие бизнеса с товарами из Китая — это путь, полный как больших возможностей,…
Ванная давно перестала быть просто утилитарным местом — здесь хочется расслабиться и получить предсказуемый комфорт…