Зміст
Гелікоптери є незамінною частиною збройних сил у всьому світі. Вони можуть зробити або зірвати всі види військових операцій, забезпечуючи транспортування і постачання в райони, які інакше були б недосяжними. Гелікоптери дають збройним силам можливість пересуватися пересіченою місцевістю і доставляти необхідні вантажі навіть у найсуворіших погодних умовах.
Отже, наскільки великими можуть бути ці універсальні літальні апарати? Давайте подивимося на 10 найбільших вертольотів у світі і дізнаємося, які особливості відрізняють кожен з них від інших.
Довжина: 15 метрів 28 сантиметрів
Вага порожнього: 6395 кілограмів
Походження: Франція, Німеччина, Італія та Нідерланди
Перший політ: 1995
NH90 – це військово-транспортний вертоліт, який в основному використовується Береговою охороною для спостереження, пошуково-рятувальних місій та спецоперацій. Цей вражаючий літальний апарат виробляється компанією NHIndustries і повністю належить Airbus Helicopters. Спочатку він був спроектований відповідно до стандартів НАТО для судна, готового до використання як на полі бою, так і у військово-морському середовищі.
NH90 фактично розробляється у двох варіантах: тактичний транспортний вертоліт і вертоліт-фрегат НАТО
Довжина: 17 метрів 17 сантиметрів
Порожня вага: 7260 кілограмів
Походження: Росія
Перший політ: Росія
Цей середній двотурбінний транспортний і багатоцільовий вертоліт експлуатується в більш ніж 50 військово-повітряних силах по всьому світу. Мі-8 виробляється на трьох різних заводах як для військового, так і для цивільного використання. В основному він використовується російськими збройними силами, але також експортується до багатьох інших країн.
Загальноприйнята в НАТО назва Мі-8 – “Хіп”, і це один з найпоширеніших вертольотів, коли-небудь побудованих.
Довжина: 19 метрів
Вага без навантаження: 10500 кілограмів
Виробництво: Італія/Великобританія
Перший політ: 1987
Цей військовий вертоліт середньої вантажопідйомності, який раніше називався EH101, має п’ятилопатевий несучий гвинт і броньовані крісла для екіпажу. Його конструкція була вдосконалена з акцентом на довговічність і ударостійкість, що зробило його основним військовим літальним апаратом. Різновиди AW101 також були сконструйовані для комерційного використання завдяки великій місткості для перевезення вантажів і пасажирів.
AW101 може похвалитися найбільшим салоном у своєму класі, а також відмінною стійкістю до холоду та інших екстремальних погодних умов.
Довжина: 22 метри
Вага порожнього: 2049 кілограмів
Походження: Китай
Перший політ: 2014
Конструкція літака Changhe Z-18 була розроблена на основі конструкції літака Harbin Z-8, з більш потужними двигунами та оптимізованим фюзеляжем. Z-18 здатен ефективніше літати на більших висотах, ніж його попередник, і отримав прізвисько “Біла чапля”. Він також оснащений електронною системою посадки з пілотажними приладами.
У січні 2018 року Changhe Z-18 був остаточно прийнятий на озброєння Сухопутних військ Народно-визвольної армії Китаю.
Довжина: 19 метрів
Вага без навантаження: 5330 кілограмів
Походження Франція
Перший політ: 2005
H225M був створений для задоволення потреб французьких ВПС у бойових пошуково-рятувальних місіях. Він був розроблений компанією Eurocopter, нині відомою як Airbus Helicopters, і офіційно класифікується як багатоцільовий тактичний транспортний вертоліт великої дальності. Окрім своєї універсальності, він також має унікальну можливість бути оснащеним ракетними установками.
H225M є невід’ємною частиною бойових сил Франції, Бразилії, Мексики, Малайзії, Індонезії, Кувейту та Таїланду.
Довжина: 19 метрів 15 сантиметрів
Порожня вага: 8300 кілограмів
Походження: Росія
Перший політ: 2003
Цей багатоцільовий літак, розроблений на Московському вертолітному заводі, призначений для перевезення пасажирів і вантажів, а також для аварійно-рятувальних місій. Його просторий салон може також перевозити вкрай необхідні медикаменти і функціонувати як мобільний госпіталь. Мі-38 пропонує новий рівень універсальності, який привернув увагу інших професіоналів за межами російських збройних сил, таких як Головний маршал ВПС Індії.
Розроблений для заміни казанського Мі-17, Мі-38 знаходиться в процесі сертифікації як для цивільного, так і для військового використання. На процес сертифікації було витрачено майже 1 мільярд рублів.
Довжина: 17 метрів 10 сантиметрів
Порожня вага: 15032 кілограми
Походження: США
Перший політ: 1989
Вражаючий літак Bell Boeing V-22 Osprey – це перший у світі діючий тільтроторний літак, який увібрав у свою конструкцію деякі характеристики інших літаків. У конструкції Osprey також використовуються мотогондоли двигунів, що обертаються, щоб поєднати набагато більшу швидкість польоту з обмеженою маневреністю, притаманною гелікоптерам.
V-22 Osprey може розвивати швидкість вдвічі більшу, ніж у звичайного гелікоптера, і може вмістити 24 бойових солдата для транспортування.
Довжина: 30 метрів
Порожня вага: 11148 кілограмів
Виробництво: США
Перший політ: 1961
Boeing CH-47F Chinook – один з найважчих західних гелікоптерів, оснащений низкою нових і вдосконалених функцій, таких як найсучасніша цифрова система управління, оптимізована для роботи в несприятливих погодних умовах. Завдяки своїй вантажопідйомності та маневреності він став улюбленим вертольотом армії США.
Попередні модифікації Chinook використовувались у війнах у В’єтнамі та Перській затоці для транспортування зброї та військ.
Довжина: 30 метрів
Власна вага: 15071 кілограм
Походження: США
Перший політ: 2015
Розроблений з урахуванням довговічності, Sikorsky CH-53K King Stallion є найновішим у лінійці CH-53 і, як очікується, буде прийнятий на озброєння у 2019 році. Цей гелікоптер є модернізованою версією CH-53E Super Stallion, що відрізняється більшою кабіною, потужнішими двигунами та вдвічі більшою вантажопідйомністю. Модернізація стала результатом збільшення використання вертольотів CH-53E Super Stallion, яким вже 15 років і які є менш ефективними в обслуговуванні.
CH-53K King Stallion оснащений трьома вражаючими турбогвинтами, які дозволяють вертольоту літати на 23 милі на годину швидше, ніж його попередник.
Довжина: 40 метрів
Вага порожнього: 28200 кілограмів
Походження: Росія
Перший політ: 1977
Мі-26 – найбільший гелікоптер у світі. Цей важкий багатоцільовий транспортний вертоліт призначений для перевезення надзвичайно важкого обладнання та вантажів у віддалені райони, куди не можуть дістатися інші літаки. Мі-26 має два потужних турбінних двигуни, які приводять у рух восьмилопатеві гвинти, що робить його достатньо потужним, щоб піднімати інші вертольоти, літаки та військові вантажівки.
Вперше Мі-26 був представлений публіці на авіасалоні в Парижі, Франція.
Сучасний ринок будівельних та декоративних матеріалів переповнений рішеннями, які поєднують у собі функціональність, довговічність і…
Владение цифровыми активами открывает множество финансовых возможностей, но рано или поздно перед каждым криптоэнтузиастом встает…
Многие слышали об этом, но почти никто не обсуждает открыто. Анальный оргазм — тема, вокруг…
Український ринок металобрухту опинився під серйозним тиском. Вивезення брухту за кордон, яке останнім часом активно…
Запуск и развитие бизнеса с товарами из Китая — это путь, полный как больших возможностей,…
Ванная давно перестала быть просто утилитарным местом — здесь хочется расслабиться и получить предсказуемый комфорт…