Кожен господар, підбираючи підрядника для квартирного ремонту, природно переживає про те, щоб в подальшому все було виконано правильно.
Але як дізнатися хто кращий по відношенню якість / вартість? Адже на першому кроці, ще до підписання контракту, будь-яка фірма буде говорити, що краще неї роботи ніхто не проведе, втім після завершення обробки можна зрозуміти, що будівельники працювали «через рукави», а підрядник закупив матеріали низької якості, які вже через пару місяців втратять колишній вигляд.
І як же не помилитися і не віддати чесно зароблені накопичення фірмі одноденки або організації, яка женеться за прибутком, а не за якістю?
1) Зареєстрована фірма? Це легко перевірити за допомогою відкритих джерел — якщо організації ніде немає, слід подумати: значить, договір з нею не врятує під час звернення до суду. А якщо ж підрядник заздалегідь заявляє про себе, як про приватному підприємця (скажімо, ви знайшли його на дошці оголошень) — звертатися до такого і абсолютно не варто у зв’язку з можливими проблемами в подальшому: невідповідність кошторисі, збільшення термінів, відсутність гарантій.
2) У поважаючої себе фірми завжди є фотографії, в яке вона збирає незліченні проведені нею проекти. Тільки ось перед тим як дивуватися професіоналізму компанії, варто переконатися, що представлені вам варіанти не Завантажено з Інтернетом або викрадені у конкурента. На жаль, це постійна практика!
3) Безкоштовна кошторис — ще один основний пункт, адже бувають приватники, які беруть гроші за цю роботу, проводять її погано (вказуючи неактуальні ціни і невірно проводячи завмер), а після випаровуються, забравши ваші гроші. А ось компанії, які мають хороший рейтинг на ринку і пропонують послугу «квартирне ремонт з матеріалами» вважають цей переддоговірних етап за потрібне, перш за все, для себе, адже їм надалі необхідно буде дотримати кожен пункт договору. Якщо кошторис буде невірна (скажімо, занижена), то підрядник може піти в мінус.
4) До речі, договір теж можна винести індивідуальним пунктом, так як він вважається свого роду гарантією того, що компанія, з якою ви готуєтеся його укласти, серйозна. Хоча, трапляється і це, що договір складають заздалегідь помилково, прописуючи основні пункти маленьким шрифтом.
5) Відгуки, нехай і старий, але дієвий метод, хоча раніше він називався цікавою фразою «сарафанне радіо». Дійсно — якщо хтось (особливо ваш знайомий) ручається за якусь компанію, рівень довіри до неї автоматично збільшується. Основне, щоб і знайомий був випробуваний, адже за якусь плату можна прорекламувати будь-яку фірму.
6) комплектувати штат фахівців — останній і основний пункт. Якщо організація виконує ремонт за ремонтом, то їм немає сенсу кожен раз наймати когось нового: легше скомплектувати штат, щоб люди знали один одного і, про всяк випадок, швидко вирішували з’явилися проблеми. Одноденки ж виступають середньою ланкою між замовником і будівельниками з того ж Авiто.
Успішна діяльність у сфері агробізнесу залежить не лише від якості сільськогосподарських машин, а й від…
Підсумок для скидання магазину — це корисний аксесуар для стрільців, який використовується для тимчасового зберігання…
Быстрая зарядка дает возможность батарею электромобиля меньше чем за час. Многие автовладельцы пользуются только таким…
Шумоізоляція автоскла – важливий аспект комфорту водія та пасажирів. Сторонні шуми від інших машин, вітру…
Димохід — одна з ключових складових системи опалення в будинку чи квартирі. Він відповідає за…
Пленка для бассейнов играет важнейшую роль в обеспечении водонепроницаемости и эстетики чаши бассейна. Это покрытие не…