Вийшов з ладу автомобільний турбокомпресор – Ремонт турбін Turbotechnic

Турбокомпресор працює в самих екстремальних умовах.

Велика температура відпрацьованих газів і висока частота обертання ротора в комбінуванні з високими навантаженнями неминуче ведуть до виходу його з ладу. Видалення подібних поломок за собою тягне істотні витрати, а в разі заміни всього вузла в десятки тисяч рублів.

Завдяки цьому дуже і дуже важливо не применшувати навіть невеликі симптоми в роботі турбокомпресора і знати, як їх впізнати. Їх зовсім неважко помітити навіть не досвідченому водієві.  А щоб вчасно виявити ознаки несправності необхідно завжди дивитися на оригінальне поведінку автомобіля, і якщо все таки турбіна вимагає ремонту, звертайтеся тут на цей сайт turbotechnic.com.ua.

Зменшення потужності

Першим, найбільш відчутним симптомом, який сигналізує про несправності турбокомпресора, вважається втрата прийомистості мотора. Якщо стало відчутно, що автомобіль досить швидко втрачає потужність, не відчувається прискорення, не чуємо роботу турбіни, напевно ми маємо справу з несправністю турбокомпресора.

Також, якщо ви отримали повідомлення про помилку комп’ютера при перезавантаженні, ви можете бути впевненими, що в турбокомпресорі закоксовавшіеся лопаті і вони застрягли.

Помилковий колір відпрацьованих газів


Іншим симптомом може бути надлишок чорного диму, що виходить з вихлопної системи. Можливо, проблема в тому, що в турбокомпресор надходить дуже багато масла і повітря через пошкодження компресійного колеса, ротора турбіни, лопатей і інших деталей.

Поява густого чорного диму може сигналізувати і про інші несправностей, але викреслювати того, що турбіна вже буде в поганому стані не варто.

Також поява білого (диму з синім відтінком) може говорити про те, що згоряння масла для мотора відбувається у вихлопній системі, а потрапити воно може тута теж через турбіну.

Сторонні шуми

Досить гучна, протиприродна робота мотора вважається потенційним сигналом сильного провисання ротора турбіни завдяки чому лопаті будуть битися об корпус видаючи металевий звук.

Також сильний свист турбіни при оборотах від 1900 оборотів в хвилину і вище, буде сигналізувати про появу проблеми.

Падіння рівня масла

Падіння рівня масла відбувається через його витоку, викликаної пошкодженням або зносом маслос’емних і компресійних кілець, а ще несправністю деталей турбіни.

Завдяки цьому досить важливо іноді знімати показання з масляного щупа і іноді дивитися саму турбіну.

Турбокомпресор — це важливий автомобільний вузол, а ремонт його необхідно багато, завдяки цьому важливо при перших ознаках його несправності відразу вживати заходів до їх усунення, так як снігова куля буде тільки збільшуватися і в один момент все це виллється в непросту поломку мотора.

admin

Recent Posts

Чим вас може зацікавити навіс із полікарбонату

Сучасний ринок будівельних та декоративних матеріалів переповнений рішеннями, які поєднують у собі функціональність, довговічність і…

1 місяць ago

Обмен криптовалют Одесса: как выбрать надежный и выгодный способ

Владение цифровыми активами открывает множество финансовых возможностей, но рано или поздно перед каждым криптоэнтузиастом встает…

1 місяць ago

Анальный оргазм: секрет, о котором не принято говорить (а зря)

Многие слышали об этом, но почти никто не обсуждает открыто. Анальный оргазм — тема, вокруг…

1 місяць ago

Експорт металобрухту: чому це загроза для української економіки

Український ринок металобрухту опинився під серйозним тиском. Вивезення брухту за кордон, яке останнім часом активно…

2 місяці ago

Все секреты закупок: смотрите видео наших мастер-классов ➜ Easy-China: опт из Китая в World

Запуск и развитие бизнеса с товарами из Китая — это путь, полный как больших возможностей,…

2 місяці ago

Термостатический смеситель для ванны: зачем он нужен и в чём его преимущества

Ванная давно перестала быть просто утилитарным местом — здесь хочется расслабиться и получить предсказуемый комфорт…

2 місяці ago