Більшість власників середнього і дрібного бізнесу бояться конкуренції з великими гравцями.
І тут їм на допомогу приходить розташування на маркетплейсах. Це відмінний шанс збільшити потенційну аудиторію, отримати ще одне вигiдне джерело трафіку і можливих покупців. Так, за оцінкою Data Insight, з 2019 по 2024 рік зростання інтернет-торгівлі складе 33,2% — обсяг продажів товарів в онлайні виросте з 1,7 до 7,2 трлн.
Маркетплейс — це онлайн-вітрина, яка виконує зв’язок між покупцем і продавцем. Напрямки діяльності різні, ключові — торгівля, послуги, інформація.
Серед великих маркетплейсов можна відзначити zhovta.info, Ozon, Wildberries, Booking, Беру, Lamoda, Яндекс.Магазін, Goods.ru, Price.ru, Profi.ru, Kwork. До маркетплейсам і агрегаторами можна віднести і дошки оголошень (наприклад, Авито), які дійсно дають можливість фрілансерам і компаніям продавати послуги і товари.
Комісія
Для молодих компаній це зручно. Для створення і розкручування сайта піде час, а на маркетплейсе продажу можуть стартувати після підписання документів і розміщення товару на ресурсі і — якщо потрібно — на складі майданчика.
Сильний менеджмент
Постачальникам не треба вкладатися в розкрутку, тому що цим займаються маркетплейси за допомогою різних інструментів і каналів просування.
Широкі технічні можливості
Над проектом працюють великі команди фахівців, які можуть виконувати непрості рішення.
Широка географія потенційної аудиторії
Продавці можуть налаштувати потік замовлень на велику аудиторію: великі агрегатори і маркетплейси мають сильну логістичну систему і склади в великих містах і країнах.
Фулфілмент
Відзначимо, що представляє собою комплекс послуг з моменту оформлення замовлення і до отримання покупки. Постачальник тільки передає товар майданчику і потім отримує за нього гроші.
Як залучити додатковий трафік на маркетплейси
Великі торгові марки женуть трафік на Wildberries, Ozon і інші маркетплейси, застосовуючи рекламні канали просування. Однак тут головне не забути врахувати, чи є відповідний пункт-дозвіл в договорі з маркетплейсом. Якщо з цим все в порядку, таке залучення трафіку дасть можливість підняти конверсію.
Застосовувати клієнтську базу. Можна провести акцію не так на своєму сайті, а на маркетплейсах.
Сучасний ринок будівельних та декоративних матеріалів переповнений рішеннями, які поєднують у собі функціональність, довговічність і…
Владение цифровыми активами открывает множество финансовых возможностей, но рано или поздно перед каждым криптоэнтузиастом встает…
Многие слышали об этом, но почти никто не обсуждает открыто. Анальный оргазм — тема, вокруг…
Український ринок металобрухту опинився під серйозним тиском. Вивезення брухту за кордон, яке останнім часом активно…
Запуск и развитие бизнеса с товарами из Китая — это путь, полный как больших возможностей,…
Ванная давно перестала быть просто утилитарным местом — здесь хочется расслабиться и получить предсказуемый комфорт…